Utenos A. ir M. Miškinių viešoji biblioteka, kartu su regiono kultūros įstaigomis, įgyvendina kvalifikacijos tobulinimo projektą „Šiuolaikinių technologijų taikymas ir kūrybiška partnerystė populiarinant kultūros paslaugas. Dalis II“, kurį remia Lietuvos kultūros taryba. Tai tęstinis projektas kultūros darbuotojų žinioms apie skaitmeninę reklamą ir marketingą tobulinti.
Projekto poreikį ir aktualumą apsprendžia tai, jog regionų socialinės ir kultūrinės atskirties kontekste svarbu skatinti ir motyvuoti žmones naudotis vietos kultūros įstaigų paslaugomis, didinti gyvenimo čia patrauklumą siūlant kultūrinio ugdymo, saviraiškos, kūrybiškumo veiklas ir pateikiant jas kaip alternatyvą kitoms tobulėjimo neskatinančioms ir mažiau prasmingoms veikloms.
Sėkmingam darbui bibliotekininkai ir kiti kultūros darbuotojai turi išmanyti modernias paslaugų ir veiklų viešinimo ir jų vartotojų pritraukimo formas.
Įgyvendinant projektą Ignalinos rajone, Paliesiaus dvare vyko mokymai, kuriuose dalyvavo 20 Utenos regiono kultūros darbuotojų. Pagal parengtą programą jie mokėsi kūrybinio rašymo, Google reklamos platformos galimybių, vaizdo ir video reklamos taikymo, papildomų Google ADS reklamos galimybių, sužinojo apie Facebook algoritmo ir reklamos aukciono veikimo principus, Facebook/Instagram paskyrų įrankius ir jų naudojimą, kryptis, kuriomis suka Meta produkcija.
Mokymus vedė kompetentingi dėstytojai: Akvilė Kavaliauskaitė, TV laidų kūrėja, rašytoja, Romuald Nareiko, UAB „Delfi“ skaitmeninės rinkodaros skyriaus vedėjas, Donatas Talutis, Meta Marketing partneris ir skaitmeninės reklamos taktikas.
Dalyvavę projekte kultūros darbuotojai išplėtė savo supratimą apie interneto komunikacijos pritaikymą vartotojų poreikiams, susipažino su optimizuoto interneto galimybėmis, sustiprino kūrybiškumo ir išradingos komunikacijos gebėjimus.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą